Service & support

Ta kontakt med Teleoutlet sin kundeservice

Vi ønsker at du tar kontakt med vår kundeservice via telefon eller e-post for best  veiledning og rådgivning. Forhåpentligvis kan vi kanskje avdekke nødvendigheten av å sende telefonen til ett serviceverksted eller ikke. 

Telefon: 23 21 01 10
E-post: post@teleoutlet.no

Åpningstider: 0800 - 1700 (mandag - fredag)
Lørdag, søndag og helligdager er det stengt

Vi etterstreber å svare opp din henvendelse via telefon i åpningstiden innen 1 minutt.
Henvendelser via e-post svarer vi i løpet av samme dag eller senest neste virkedag.

Sender du oss en e-post etter stengetid fredag får du ikke svar før før mandag.
Dersom mandag da faller på en bevegelig helligdag får du ikke svar før neste normale virkedag.

Du kan finne hjelp på Internett!
Hvis du har problemer med et produkt finnes det mye informasjon på Internett som kan hjelpe deg. De som har laget produktet har ofte nye drivere / firmware / bios oppdateringer som kan løse problemer, brukermanualer, installasjons guider og FAQ (ofte stilte spørsmål/svar).

Du kan ringe og snakke med en ekspert!
Hvis du ikke finner noe hjelp på Internett, har du også muligheten for å snakke med produsent sin supporttjeneste. Selv om vi i Teleoutlet kan en god del om de produktene vi selger, er det ingen som kjenner produktene bedre enn produsenten selv. Da kommer du i kontakt med personer som har de beste forutsetninger med å hjelpe deg med å løse ditt problem.

Servicepartner (verksted) i ditt nærområde!
Teleoutlet har samarbeidsavtale med servicepartnere og for en stor del av vårt sortiment finnes servicepartnere over hele landet. Ved å kontakte autorisert servicepartner i ditt nærområde kan du spare tid! For å sikre deg god nok service og oppfølging anbefaler vi at du tar kontakt med oss.

Viktig! Hvis du har sendt en vare til verksted/ reklamert og det ikke foreligger en mangel, kan du bli belastet for kostnadene ved undersøkelsen og frakt. Det er ofte en stor fordel å ha vært i kontakt med Teleoutlet før du sender varen i retur.

Fra Forbrukerkjøpsloven §30 
"Dersom det ikke foreligger en mangel, kan selgeren bare kreve betaling for undersøkelser som har vært nødvendige for å avgjøre om det foreligger en mangel, og betaling for reparasjon av tingen, dersom selgeren har gjort forbrukeren uttrykkelig oppmerksom på at han eller hun selv må dekke slike kostnader."